måndag 22 juni 2026

Midsommar - 2026


 Efter flera veckor med jobb i trädgården var det dags för ett break.
Vi ville ut med husbilen om än bara en liten kort tur.
Så efter läkarbesök både på tisdagen och onsdagen så for vi raka vägen ut till Hönö Röd där vi trivs bäst.
Där var fullt på platserna mot havet så vi ställde oss där vi brukar stå.
Otrolig många tyskar tror hela framkanten var endast tyska husbilar.

Skönt att bara koppla av och njuta av de fina dagarna.
Lördagen kom med ett otroligt regn och åska. Tror det blåste mer inne på fastlandet än ute på Röd.


Vi planerar för ett växthus på vår uteplats som vi tvättade av och målade på en lasyr som skulle stå och torka innan allt annat kommer på plats.


Åkte hem på söndagen då vi skulle få besök av svärsonen och barnbarnet som var ute och åkte motorcykel.
Alltid lika trevlig när de kommer och hälsar på.
Coolt när hon har en egen motorcykel att fräsa runt på.

Ja det var lite från mig .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar