Japp, då fortsätter vi i galenskaperna med att mäta ut var vi ska sätta växthuset och hur vi ska förankra detta, men det ger sig bara vi får lägga ut och fixera underlaget.
Vi ska ju borra ned stora skruvar som huset ska förankras i.
Flyttat på mina tomatodlingar och övriga blommor.

Flyttat runt alla växter och blomkrukor som jag har stående på uteplatsen

Här har vi lagt ut plankor som växthuset ska förankras i

Återkommer när vi gjort lite mer.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar